Snart heter jag VILAGE-Frida i stället för TBS-Frida...

Ja, den 28:april sa jag upp mig från the body shop. Det är mest glädje för min nyvunna mertid jag får med min pojkvän än att jag fått ett nytt jobb.

Jag kommer sakna the body shop och för MIN del behöver det här absolut inte vara den sista gången som jag arbetar för the body shop. Snarare en Hint om att jag kanske kommer tillbaka i framtiden.

Men nu till det nya! Mitt nya jobb är på VILLAGE inredningsbutik där jag extraknäckt sen i julas. Nu kommer jag äntligen få mer ledigt!!! Jag kommer arbeta ca tre-fyra dagar i veckan och vara ledig resterande. Arbetar lika mycket som jag gjort tidigare med båda jobben gemensamt men nu på ett ställe. Därav ledigheten. Förut arbetade jag korta dagar, 3 timmar/ 4 timmar/ 5 timmar medan jag nu arbetar 10timmar per dag och tjänar in "två dagar" i en dag! Gaaah det känns underbart...

Haha! Faaaast jag kommer sakna the body shop och allt de står för. Trogen kund kommer jag i alla fall att vara!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0