Födelsedags fest för Robin!

Jag fixade överraskningen! Hängde upp girlander och donade. Sen kom folket. Sen kom Robin. Han vart nog riktigt överraskad!

Och kul hade vi!!! Hela natten!

Längre än jag tänkt! Vilket är ett bra tecken på att jag hade kul!
Tack och grattis igen!


Draw something!

Farligt att ligga här sömnlös och spela draw something med främlingar. Jag blir ju beroende!

Som om det inte vore nog med wordfeud och rumble. Nä..

Måste sova! Jobbar 14-20 i morgon.. Hähä... Ska hinna träna. Och plocka in tvätten. av ren ilska har jag idag storstädat lägenheten. Den är nu ren. Undra hur länge det håller. Aja.. Det problemet tar vi när det kommer.. :)

God natt!!!


Klagan indragen

Här satt jag och skrev ett långt inlägg för nån dag sen som efter flera misslyckade försök att ladda upp inlägget på bloggen, försvann!

Idag när jag skulle gå in och skriva hur missnöjd jag var.. Så fanns inlägget åter igen här. Så nu kunde jag publicera det.

Så kul! Det har gjort min dag bättre! Bra start! Nu måste jag däremot skynda mig.. En lång dag väntar mig. 10-14 Tbs och 14.30-20 Village. Nu kör vi!


The body shop

Nyheter nyheter!
Nytt smink och nya parfymer är inte allt som är nytt!

The body shop har i mars i år valt sin första ambassadör någonsin. Lily Cole var ett självklart val då hon delar TBS värderingar. Agains animal testing, support community fair trade, activate self esteem, defend human rights och protect our planet.

Look good, feel good, DO GOOD! Beauty with heart som är TBS nya skönhets strävan handlar om just det. Se bra ut, må bra och gör bra!

The body shop har ett eget community fair trade program sen 1987 som ger människor rättvis lön för arbete utfört under schyssta förhållanden. Det innebär att människor runt om i världen bl.a. Kan sätta sina barn i skola och försörja sina familjer på ett humant vis.

Visst låter det fantastiskt! Vi får läckra läppstift, underbara body butters och härliga duschgeler utan att skada natur, människor eller djur.

En annan nyhet är TBS pulse store. En helt ny inredning och med nya förbättrade ytor som underlättar att såväl hitta i butiken som att förstå vad TBS handlar om. Dessutom kommer vissa av de välkända produkterna att få nytt utseende!

Till det jag egentligen ville berätta..
Tre nya parfymer, sun kiss grundad på parfymen Love Etc, sun glow grundad på klassiska doften white musk och sun fresh en sommrig version av en relativt ny doft som heter Dreams unlimited.

Rekommenderar absolut att du tar en sväng förbi the body shop och doftar på dom. Dreams unlimited som i vanliga fall är min favorit blir hårt slagen av parfymen jag i vanliga fall inte alls tycker om, Love etc. Med nectarin och Neroli Jasmine och musk så kammar Love etc Sun kiss oväntat hem hyllplatsen i sminkskåpet som årets sommardoft!

Mmmmm, Ah!


Wunderbart!


Pretty Good day!

Idag fyller Tove år! Men jag har bara sagt grattis. Det är på torsdag det gäller.

Sååå, jag har jobbat. 10-14.
Sen cyklade jag hem och hämtade träningskläderna. Cyklade till gymmet. Rörde på fläsket, solade cyklade hem. Käkade bönsallad och gick på rask promenix med Fredrik från oss till silverringen. Det är väl 5km eller nått.. ? Såg mission impossible 4 och tog spånkan hem. Väl hemma såg vi Darkest day eller vad den heter. Den med osynliga utomjordingar i alla fall. Ok, not more. Så nu ligger jag i sängen och försöker avsluta blogginlägget jag påbörjade för 6 timmar sedan.

Bra koll. Imorgon, sovmorgon, träna, jobba, sova. Bra dag!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/2605758/images/2012/pic_198035659.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/2605758/images/2012/pic_198035661.jpg" class="image">


Glad påsk!

Först fyllde vi kylen.
Sedan stekte vi köttbullar.
Malin med prinsessorna Nelly och emmie kom med påskägg till mig.
Sen kom familjen. mamma, pappa och brorsan.
Och snön kom med dom.
Bordet dukades.
Maten åts.
Efterrätten åtnjöts!

Glad påsk!

 


Dagens promenad avklarad!

Jag satt i köket och tänkte SKA JAG GÅ UT OCH GÅ ELLER SKA JAG SITTA HÄR OCH GLO. Jag satt nog i tio minuter med den tanken innan jag sa Vad i helvete Frida! Sätt ett mål på en liten liten promenad så slår jag vad om att du vill gå en längre när du väl kommit ut. Och tji fick jag av mig själv! Jag gick längre! Haha! Så nu har jag gjort min dagliga promenad! Mycket bra!


Våren flyttar in..

Jag har försökt göra lägenheten lite vårfin och jag har väl lyckats i fönstret/köksbordet men annars ser allt som vanligt ut. :S

Men enjoy the pictures. Just det! Sista bilden är mer en önskedröm!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/2605758/images/2012/pic_196547886.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/2605758/images/2012/pic_196547928.jpg" class="image">


Det var ett fasligt liv!

Ovanför oss igår hade grannarna fest. Som en sur tant och gubbe låg jag och Fredrik och gnällde över ljudet kl 23.30. Dunk, dunk, dunk. My dream is to fly over the rainbow, so high! Bra låt men inte om man ligger och vill sova. Haha!


Nu ska vi direkt till gymmet. Fredrik är peppad som fan varje gång vi tränar. Jag blir peppad halvvägs in i varje träningspass.

Som igår när Fredrik drog med mig på powerwalk ut i skogen. Skittråkigt i början jättekul i slutet. Jag gick med stavar för att hålla kapp med Fredrik. Gick sådär, hahaha!

Aja, nu ropar Fredrik skynda skynda! Ifrån hallen. Han är ivrig att gå. Så hej hå hejdå!


RSS 2.0