Dags att göra hedern lite kyligare. Dont y...

Dags att göra hedern lite kyligare. Dont you think? Ta bort regnbågen. Lägga till lite snöflingor m.m?


Idag har kundklubbsdagarna förberetts in i...

Idag har kundklubbsdagarna förberetts in i minsta detalj! Kom däremot på att vi inte rullade ut mattan så att den skulle räta ut sig under natten. *hoppas hoppas* att det ser bra ut ändå. I morgon är det sjukt bra erbjudande för alla TBS medlemmar. Handlar man för 500kr (efter rabatter dragna) så får man en julstrumpa med produkter, värde 390kr PLUS en valfri DUO bb värde 185kr på köpet. Dessutom får alla som handlar en läppsyl värde 75kr. Sjuuukt mycket saker gratis alltså! Det är såna här dagar det är så himla kul att jobba på TBS! Ses i morgon?!


Här ligger jag i sängen. Med magvärk. Huvu...

img_0041 (MMS)

Här ligger jag i sängen. Med magvärk. Huvudet Fullsmockad med juliga inredningsideer. Och när ja blundar så snurrar jag som i en tornado med olika bilder på alla idéer jag har. Det är så mycket att jag inte kan urskilja en ide från en annan. Så nu blir jag bara yr och behöver öppna ögonen. I såna här lägen är det hemskt att vara full av fantasi. Man bara stryper den och trycker på pause. Men när man slappnar av så sätts fantasin på play igen och då är du körd! Du sitter där i tornadon. Och undrar när den ska lugna sig så du kan kliva av. Har provat att skriva ner idéerna innan läggdags men icke!! Det ger bara rum åt nya. Så, nu ligger jag här i sängen. Med magvärk. Och Huvudet Fullsmockad med juliga inredningsideer.


Mätt och belåten! Det vart ingen billig re...

img_9715 (MMS)

Mätt och belåten! Det vart ingen billig resa! Närmare sagt så vart besöket till ullared dyrare än hela resan till Ibiza! Men vi har fått hem myyyycket bra och fina saker!


Hittade mitt ego.. Keep it tight.

Du kommer avsky mig(eller älska mig mer) efter dessa klipp.
Jag är jobbgare än någonsin. Nu har du blivit varnad.

En rolig måndagskväll!


Kl är 11 och det här Ekot. Ekot. Ekot. Jag...

Kl är 11 och det här Ekot. Ekot. Ekot. Jag är vaken och trött i ögonen. Det vart inte mycket sömn i natt. Förhoppningsvis rättar allt till sig så fort jag kommer ur sängen. Dagens agenda är som följande. Äta Frukost, duscha, fixa håret, sminka mig, gå till jobbet och sälja adventskalendrar, pins och makeup! Hahaha! Det blir en bra dag ska du se! ;)


KAN INTE SOVA! Gud, jag är sååå trött men ...

img_8865 (MMS)

KAN INTE SOVA! Gud, jag är sååå trött men verkar vägra somna. Jag får huvudvärk så trött är jag Har försökt sova sen halv elva och inte en stund har jag sovit! Vet inte vad för hemmakurer jag ska dra till med längre. Jag har gjort allt. Till och med rört på mig för att bli fysiskt trött. Men INTE! i morgon börjar jag jobba kl 14 så jag kan i alla fall sova ut lite.  Snyggve på bilden då! Trött som Fasiken!!!


Hääääärligt resultat!!!!

img_7610 (MMS)

Hääääärligt resultat!!!!


Mmmmmmmmm!

img_4934 (MMS)

Mmmmmmmmm!


Hmm,  efter blir det att baka dumle kakor!!!

img_2856 (MMS)

Hmm,  efter blir det att baka dumle kakor!!!


Guess What Im making?

img_1280 (MMS)

Guess What Im making?


RSS 2.0