Ledig dag -What to do?

Jag skulle vilja baka cupcakes.
Jag skulle vilja ta en promenad.
Jag skulle vilja måla en tavla.
Jag skulle vilja gå och shoppa.

Pirates of the caribbean - I främmande farvatten 3D

Vi var assnygga! Det var Johnny Depp också!

På väg till Skavsta för att sedan flyga ti...

img_1966 (MMS)

På väg till Skavsta för att sedan flyga till ibiza!  Robin kör!


Jag låter som en kvinna som kedjerökt seda...

Jag låter som en kvinna som kedjerökt sedan hon var tio år. Jag är så himla hes! Hela rösten skrovlar fram och kunderna håller lite extra avstånd. Det ska bli så skönt att åka till Ibiza en vecka nu. Imorgon är sista arbetsdagen innan vi far! Jag loovar att ta en massa fina bilder och dokumentera allt vi gör. alla som förväntar sig att få vykort kan ju börja med att skicka sin adress till mig! Första tio får vykort. Nu blir det en powernap!


Månstråle, förvandla mig...!


Världen är bra liten!

I helgen när vi tog en tripp till trädgården för att dricka en cider eller två. Vi hittade ett stort bord och fick strax sällskap utav en kille som fredrik kände plus fyra tjejer som denna killen var ute med. Efter lite bounding-snack om att malin och malin var döpta efter malin på saltkråkan så kom vi in på dialekter. Och efter lite snack sa jag att jag var från mullsjö. Då skriker malin och hennes syster ut att de ha kusiner i mullsjö. Gissa vem eller vilka det var då? Jo, familjen Cederwall. Och Hannes som är jämngammal med mig har jag gått i samma klass med sen i trean-nian. (Tyvärr har jag inga bilder på systrarna)

Världen är grymt liten ibland!


Här Har vi från vänster, Malin, Beatrice (Fredriks sister) och Hanna.
Snygg Malin pose:ar!
Snyggtrion pose:ar!

RSS 2.0