The body shops nutriganics Face mask är fa...

img_5549 (MMS)

The body shops nutriganics Face mask är fantastisk! Jag känner mig som en tjugotreåring! ;)


Jag mår inte alls bra idag. Har ju varit l...

Jag mår inte alls bra idag. Har ju varit ledig en vecka utan trubbel. Besökt Mullsjö och träffat världens gulligaste bebis! Berras söta lilla lennox! Och när jag kom hem åkte jag, fredrik, robin och Ellinor till gryts skärgård för en campingnatt på en ö. Jättemysigt att sitta där och se på solnedgången och bli smålullig. Plus att vi såg sälar OCH en kungshavsörn! Screw Kolmården liksom! Igår när vi var hemma och glodde på film så insjuknade vi alla fyra i typ feber och huvudvärk. Så idag, dagen efter är det nästan bara jag som Har migrän och febern kvar. Så nu! Ska Fredrik gå till Coop för att inhandla frukost och ALVEDON!


Ni kan inte se det än..

Men jäklar vad jag kämpat i Paint och Microsoft works för att få till headern och min blogg. Sen att den är fluffig och riktigt äckligt söt, det bjuder jag på. Jag behöver bli glad när jag går in här och skriver. Kärlek och glada färger gör mig glad. Så det så.
Nu ska jag krypa ner inill fredrik. I morgon är det storstädning av förrådet som gäller! Så alla som känner sig manade är välkomna förbi och hjälpa till ;).

En bra dag

Känner mig mentalt stark idag. Som om jag kan göra allt. Men sen samtidigt är jag väldigt svag just nu. Jag har gått upp nästan allt jag gick ner förra året och jag har bara mig själv att skylla. Jag satt och räknade på vad jag har gått ner sammanlagt i mitt liv hittills. 96kg. Jag har bantat bort två smala människor på mindre än 10år. och jag har gått upp 85kg. give or take. Jag är inte lika stor som jag var när jag var som störst men jag är ändå stor igen. Det är så jävla pisstråkigt att jag förstör mig själv och att jag inte lever mitt liv till fullo.

Jag är väldigt kreativ och egentligen en rätt kul typ. Jag gillar att hitta på äventyr och att göra aktiviteter. Jag är rätt så seg i själva starten. Man måste kicka igång mig. men sen går det utav väldigt fart.  Sen samtidigt måste vissa ideer växa på mig innan jag gillar det. Om iden inte kommer från mig för då är jag väldigt impulsiv.


Just nu är jag i den där fasen då man nästan nästan har besämt sig för att göra något åt saken och inte bara gnälla. För just nu gnäller jag mycket och undviker att göra saker överhuvudtaget.

Jag hade en riktigt tråkig dag på jobbet i...

Jag hade en riktigt tråkig dag på jobbet idag. Allt var frid och fröjd när veronika var kvar men efter det vart det jättetråkigt. Jag är inte van att vara så här ensam som jag är på jobbet just nu. Det är pisstråkigt rent ut sagt.


Vi har precis rensat all svamp vi fick av ...

img_3806 (MMS)

Vi har precis rensat all svamp vi fick av Cornelia och gabbe. Så nu ska de bara förvällas och sen får Fredrik smaska i sig allt själv. Jag äter inte svamp.


RSS 2.0