Skön dag!

Jag har egntligen skrivit en massa inlägg från min mobil men de dyker inte upp när jag skickar med en bild. JÄTTE irreterande eftersom jag så himla sällan skriver från en dator numera. Måste fråga nån wsup.
Jag har tänkt på en massa kul på sistone! Börjat få upp humöret igen, vilket känns tvärtemot alla andra. Det är nu folk tjurar över att det blir mörkt så himla tidigt och jag hurrar och mår bättre och bättre. Inte på grund av mörkret men hösten är en förjäkla bra tid. Det allra vackraste! Men det gäller att se sig omrking för den "vackra hösten" är så himla kort.
Jag och tove gick på en lång promenad härom dagen. Man mår så jäkla bra efteråt, varför kan man inte komma ihåg det på morgonen när man BORDE ta en lång promenad? Jag ligger hellre kvar i värmen under täcket då. Idag har jag gått på två korta promenader och en lång. Vi har varit hundvakt. Ända förklaringen. Det vore ju coolt om man hade diciplin och gick ut för sin egen skull typ var tredje timme. Bara en lite promenix runt närmaste park. 15min.
Jag tror jag ska utmana mig själv lite. Jag hade tänkt att använda min tid mer effektivt. Planera varje dag som jag försöker göra på jobbet. Hur ser dagen ut? Vad kan jag klämma in? Och bara GÖRA DET! Meeeen dagen efter tänkte jag att jag skulle låta sovmorgonen ta ut sin rätt. Men den utnyttjade bara läget och gjorde fel. Jag vaknade ett på eftermiddagen. INTE BRA! Så det kan väl bara gå uppför härifrån?
Yes. Nu jävlar!


RSS 2.0