Min värsta mardröm har blivit sann. Hoppas...

Min värsta mardröm har blivit sann. Hoppas det bringar mig något positivt.


Telenor my ass!

JÄVLA TELENOR! De har haft nån jäkla störning på sitt nät så att mms inte skickas. Så det innebär att typ fyra av mina inlägg inte kommit in på bloggen. Nu är ju inte jag den som är den och bloggar varje dag. Min värld går inte under för det. Men när man lägger ner tid på att faktiskt skriva något om sin dag så vore det ju kul om det kom fram!
Jag sitter ju och ruvar på ett kollage från ibiza till exempel. Plus att jag har skickat inlägg från några gånger vi har varit ute!  Aja.
Nu ska jag göra mig fin till jobbet. Får storfrämmat kan man säga. Puss puss

Igår hade jag en jättetrevlig kväll med en...

img_2626 (MMS)

Igår hade jag en jättetrevlig kväll med en massa välbekanta favoritansikten! Jag var rätt så onykter men inget jag inte kunde hantera. Somliga straffar Gud med det samma. Jag vaknade med magont men som tack gode Gud är som bortblåst nu! Jag har ju alltid sagt att jag kan dricka så länge det inte går ut över jobbet! Det är ju för mig en självklarhet att ha pli och moral att sköta sitt jobb men ibland för andra svårare. Undrar vad Gud skulle straffa dom med? Aja! In i duschen och tvätta av mig gårdagen för snart börjar jag jobba!!! :)


RSS 2.0