Slöfockar är vi allihopa..

Fendi ligger kvar i sängen. NU passar de på att sova. Men när jag sover kl fem på morgonen då är det den roligaste timmen för lek tydligen.

Idag jobbar jag på Village 10-20 så det är en lång dag. Känner mig trött som slappt sitter kvar på sängkanten. Men det är ju faktiskt ca 80min tills jag öppnar. OM jag skulle vilja vila huvudet en kvart så kan jag. Men jag njuter nog mer av tiden om jag går upp och fixar frukost. Ingen stress, all tid i världen.

Ah, blogga på morgonen är bra! Nu övertalade jag mig själv att äta frukost i stället för att sitta här och bli tröttare.

I morgon får jag blogga om en powerwalk innan frukost och ragga det i stället!

Ha en bra dag!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2605758/images/2012/pic_201256742.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0