Mycket att läsa på tåget

Är det bara jag eller har EVERYBODY bliviten bättre tidning? Jag tycker att det är mer läsvänligt och bättre/ mer intressanta intervjuer?!

Sen har vi ju ALLTiHEMMET. Min favorit tidning. Där har de bytt redaktionschef. Jag veeet inte om jag tycker om det än men allt är nu en vanesak. Läste precis introt som hon skriver och.. Nja jag gillade den andra.

Jaha, nu sitter jag på bussen i stället och om 40 minuter så sitter jag på en ny buss. Men SEN är jag framme! :D

En tjejs mobil ringde med jättehög volym och ringsignalen lät som musiken i filmen slumdog millionaire. Det blev knäpptyst i bussen. Jag tyckte det lät bra Hahahaha!

Aja, sorry for the ombyggnationen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0