Frukost på Lanthz med Lantz

Gick upp vid åtta för att senare bli hämtad av Berra för en frukost på Lanthz konditori. Alltid lika gött att träffa henne. Prata om allt och ingenting. Skönt att det bara var vi två med.. Dont get me wrong. Men ibland är det skönt att få lite egen tid.

Viktigast är hon mår bra!

Fick också höra att en bekant gått bort för några veckor sen. För jävligt.. Han hade ju precis blivit pappa och köpt hus. Så idag är begravningen. Vart annat vart tredje år har någon gått bort här som man är bekant med. Det känns riktigt läskigt.

Hoppas bra att det inte blir någon närmare person inom snar framtid..

Det får mig att tänka till lite.
Men i morgon är det något fint i stället. I morgon gifter sig min kusin Martina! Det ska bli kul. Fredrik åker till Vimmerby ikväll där jag kommer övningsköra och hämta upp honom. Faan. Det är dags att ta körkortet. Kan alla andra så kan jag!

Yes.. Tråkiga och roliga nyheter.

Men så är det. Får se om jag skriver om bröllopet.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0