Toppen dag med Anna & Ludvig, uppiggande fika med malin, Nellie & Emmie, superkul kväll med Moa & Robin!

Idag har jag luktat på bebis! Åh han luktar så gott, lilla Ludvig. Cyklade upp till vilbergen som jag gör månatligen.

Haha, tittade precis upp ordet månatligen... Vilket betyder varje månad. Jag ville hitta ett ord som stod för varje månad men som påminde om ordet årliga.. Fast månad då. Månatligen var resultatet! Fult värre men jag är snäppet visare.

Aja, Anna uppdaterades med tråkigt vardagsliv och jag uppdaterades med skolsnack vs. Bebiskul. Jag älskar Anna. :D

Sen, i alla fall, kom Malin med barn inflygandes på fika kl.16! Så nu vet nellie och emmie hur fint tant Frida bor. Med två gosiga katter också, som emmie sa. Jag mår så bra när jag träffat Malin. Hon är som ett tillfälligt batteri som bara lyser upp mig! Jag älskar Malin.

Fredrik kom till slut hem från jobbet och hoppade direkt in i duschen för kvällen skulle spenderas med Moa och Robin hemma hos dom. Gin rummi fick underhålla ända fram till halv elva och då var Fredrik på lyset efter en massa vin och öl som Robin var så snäll och bjöd på. Jag hade jättetrevligt och som vanligt så har vi konstigt nog mycket bra samtalsämnen att prata om. Vi pratar inte bara vardagsgrejer utan helt andra saker.. Som man egentligen bara pratar om när man är med dom.. Kom jag på nu. Det är ju bra! Jag älskar M&R.

Ah, kvällen är slut och natten redan i gång. Så nu ska sova.. Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0