Slutat tidigt så nu Väntar jag på Malin

Jag slutade inte kl 20 som jag trodde. Jag slutade kl 17 och då kändes det självklart att höra av sig till Malin. Hon hade ju ändå smsat! Så nu sitter jag på en blå soffa i hageby centrum med lite utkik mot den stora entrén jag tror hon kommer ifrån. Och äter nötter. Det var ju det jag tänkte säga. Men än så länge ingen Malin. Jag vill börja med en kaffe och kanske en smörgås på Lindahls för omväxling skull. Sen känner jag nog ändå att jag faktiskt är färdig här. Och vill åka hem och vår/påsk pynta. Bäst hade ju varit om vi kunde dra till rusta och kanske skopunkten på ingelsta. För så kan jag glo på billiga saker på rusta och byta min skot jag köpt i en storlek för liten. Bara för att jag lyssnade på mamma och tog ett par Som inte var för små men för trånga. De töjer sig sa hon. Hmm. Ska jag chansa och gå med skoskav tills de töjer sig annars?

Bläää! Snygga är de i alla fall!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0