Skönt att det är över

Pappa mår bra. Han har kommit hem från sjukhuset och de vet nu, tack gode Gud, att hann inte fått någon stroke. Han har åkt på samma som mamma gjorde för något är sen. Tillfällig ansiktsförlamning. Så nu har dom gjort en massa tester på allt så nu vet vi om det är något annat också. Skönt! Då var det avklarat.

Jag ska ändå åka ner till dom 15-18. Jag skulle inte kunna leva med tanken att jag hade tänkt åka mer och inte gjort det om det hade hänt något värre. Så nu passar jag på.

Idag för övrigt börjar jag jobba 14 och går in på min nionde dag i rad. Det är lugnt men en dag till att jobba SEN är jag ledig en dag. Hahhahaha...

Ska på fika/lunch med tjejerna i morgon. Det känns riktigt kul! Sen på onsdag ska bag hem till Anna eftersom vi inte setts på länge plus att hon har ju faktiskt fyllt år! Så presenten står här i hallen och väntar på att få komma hem till henne.

Nehe, dags att fixa sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0