Haft två jättebra dagar!

Nu är det bara att hålla stämningen vid liv!

Igår när jag var ledig smsade Malin att jag var tvungen att ta mig ner till simhallen för att motionera. Så det gjorde jag. SEN gick vi inte till stan där Malin hittade en jääättefin kjol som hon köpte. Efter det var jag så sjukt hungrig så vi gick till brödernas och tog en macka. MEN SEN gick jag och tränade... Igen! Med Fredrik! Två gånger! Fattar du?! Hahaha!

Aja, idag då så började jag dagen med träning igen. Sju var vi på plats och vi körde stenhårt. sussa, gamle svärmor pressade mig på bänkpressen så det det hette duga! Jag gick från 12,5kilo till 20 kilo och vi kom överens om att DET skulle jag köra 15x3 repetitioner för att verkligen pusha mig själv.'så idag var bröst muskeln riktigt spänd! Jättekul! Och armmuskeln som jag trodde var lååångt lååångt in har dykt upp! Skit kul! Mindre kul är att med all jävla träning har jag inte gått ner utan upp. Men måtten är desamma så det är (förhoppningsvis) musklerna som väger. :P

Jag har skött mig bra so far. Men bättre kan jag!!! Heja heja heja!

Malin, bea och sussa stöttar för fullt! Fredrik med. Han är så jävla taggad själv så han taggar mig med!!!! :D


Nähä! Sova nu. Hoppas denna natts sömn blir mer sammanhängande än andra nätter. Vaknar kl 04 och har svårt att somna om. Wish me luck. Puss puss

Ps, fick awesome vinster från jobbet idag! Microdermabrasion från vitamin c serien. GULD värd! Bästa ansiktsscruben ever! Och en lip liner som matchar mitt röda läppstift! Nu kommer det bli röda läppar all the time!

Så! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0