Going to Momi & Papi

Sitter på den så kallade östgötapendeln mellan Norrköping och Jönköping. Solen lyser.. Inte och gräset är inte grönt. Men Fredrik är jättesöt i alla fall. Östgötapendeln som fick så bra kritik för ett år sedan för att den skulle gå varje timme från stationen går nu enbart tre gånger per dag för att spåren lagas. Såå nu är det ju inte så jävla bra längre. Det som är bra är priset. Men tiderna katastrof!

Och illa mår jag fast att jag köpte en macka som brukar kunna lindra yrseln och illamåendet. Nä fy Blä!

Wordfeud försökte vi spela men Fredrik dissa det för youtube-klipp. Också blä!

Nä, jag ska träffa Berra och kanske lilla Lennox när jag är i m-sjö. Vilket jag ser fram emot sjukt mycket! Plus att brorsan kommer ner med åsert också. Bowling it is!

Nähä! Nu är vi snart i Nässjö och då är det bara halva tiden kvar. Måste keep My eyes on the road.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0