27:e Feb - En bra dag..

Snart dags att jobba men först en uppdatering.
Jag gjorde ju bort mig med att glömma, inte kolla facebook, inte har larm eller något som påminde mig om att det var en väldigt speciell helg. När påminnelsen faktiskt kom.. då satt jag fast i gryt.
Jag är jätteledsen över att detta hände men jag kan heller inte gräva ner mig. Så jag ska helt enkelt försöka att gottgöra detta. Om besvikelsen blev så stor att jag inte kom, då betyder jag ju ändå rätt mycket. Och det trodde jag ju ändå inte att jag gjorde.. alltså. inte så mycket. Så jag var ju en crapy vän.
Men gott görelsen tar vi en annan gång. den måste planeras lite! Förlåt Moa..
Till annat... 
Jag MÅSTE färga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0