Tröttnade, så jag flyttade om.

Jag går och väntar dag in och dag ut på att mäklaren ska höra av sig. Vi håller ju på och köper hus jag och min älski pälski Fredrik. Men som det känns nu så vet man inte om mäklaren visar huset för andra bakom vår rygg eller om det faktiskt tagit säljarens försäkringsbolag tre veckor att fastställa om de tänker åtgärda felet under huset eller ej. Om de betalar och fixar skadan så köper vi huset. Om inte måste vi tacka nej.

Såå.. Jag som inte haft lust eller ork att bry mig om mitt nuvarande hem fick idag ett infall och bytte bort det chica sommarsöta rosa och pudervita i sovrummet till svart, grått och vitt. Det känns nu mer som en lägenhet i city än en idyllisk lanthandel.

Take a look!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0