Tomorrowland

Åkte till Belgien. Spenderade fem otroliga dagar och fyra nätter på Dreamville camping och house Festivalen tomorrowland! Det är BLAND DET HÄFTIGASTE jag någonsin varit på!

Tusentals människor, alla med samma mål. Att njuta av grym musik och ha den roligaste tiden i sitt liv.

Jag åkte till festivalen med de stora målen att se David Guetta, swedish house mafia och Skrillex. Underbart men otippat var det Skrillex, Fatboy slim och många "mindre kända" som fick min puls att slå fortare. Avicci var klart bättre än vad jag trodde också men bäst (enligt mig själv) var Skrillex tätt följt av SHM och sen snubblar säkert fem sex stycken in på tredjeplats.

Jag står nu mellan sprudlande glädje fjärilar i magen och illamående ofräscha gaser i magen när jag får upp tanken om... TOMORROWLAND 2013. Doom Doom... Doom Doom.

Vem Vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0