Dags att shoppa!

NELLY.SE - Gabela 399kr
I morgon kommer lönen och då är det dags att shoppa inför 75 årsfesten jag ska på nästa helg. 25+50, Åsa och hennes mamma har fixat en fest i Stockholm och då vill jag känna mig go och fräsch. Så dessa skor ska inhandlas OM jag inte får ryck och köper ett par på Scorett som nu öppnat i Hageby centrum. 20% på utvalda skor fram till onsdag nästa vecka, om jag inte minns fel.
Då kanske det i stället blir ett par såna här.

Scorett Tiamo 799kr

Såna fina stövletter som Malin Erlingstad har fast i blått. Tack vare henne vågar jag numera köpa såna här skor. Hon lärde mig att det finns höga skor som ger stöd i hela foten och att man då inte behöver tippa på tå i skorna. Så nu vet jag direkt om det är ett par skor jag klarar av att gå i en hel kväll utan gnäll.

 

Scorett Tiamo 499kr

Dessa gillar jag väldigt mycket av någon anledning. Känns som om de skulle bli lite av ett par favoriter i sommar.

Scorett Tiamo 599kr

Haha, dessa skulle verkligen spegla min insida på utsidan. Lite djurlik är jag ju, Stjärntecken Lejon och jag ryter som ett. Lite halvt som halvt kaos i min hjärna men trots det full av liv och glada färger!

Vad tror ni? Jag tror jag kommer att köra på en färg all over i olika nyanser.
Avslappnat men ändå chict. Accessoarer är en tjejs bästa vän.
VAD TYCKER DU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0