Rolig dag med ironisk och vanlig betoning på rolig.

Så här kul har jag exakt nu.

Dagen började med en hemsk HEMSK magsmärta som gav mig yrsel och illamående. Det blev ingen frukost. Åkte till jobbet och öppnade men Ewa kom och tog över och lappade ihop dagens schema på jobbet till det bästa. Tack gode gud för Ewa.

Åkte hem och sov bort magsmärtan. Vaknade igen vid tolv och hade inte länger ont i magen men den kände sig lite orolig. Åt frukost med fredrik. Sen kom brorsan på besök och jag visade honom runt snabbt inne i stan och sen gick vi för att käka.

Sliskpizzerian vi var inne på var Hemsk! Daniel bad om en ny pizza eftersom den förra hade konstig bearnaisesås på sig. Andra pizzan han fick in luktade som god ost luktar.. tåfis.

Så min dag med den roliga magontet, inte riktigt SÅ kul.
Träffa roliga Brosan, jättekul! (med normal och glad betoning,)

 

Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Laddar väl inför morgondagen där lagerjobb väntar följt av kvällen i butiken. Ska nog unna mig lite sushi efterom sushibaren öppnat rakt emot vår butik.. ÄNTLIGEN!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0