Jajamen, just nu peppar vi makeupträffar p...

Jajamen, just nu peppar vi makeupträffar på jobbet. Se så fin jag är i håret! Bra dag sa jag ju! En makeup-träff är för 4-6 personer där alla blir sminkade. Man pratar om färger och om dagliga rutiner som passar individen. Vi bjuder på lite fin cider och frukt och alla som handlar för minst 250 kr får en goodiebag med sig hem. Låter väl bra?! Det är jättekul att träffa folk och att se hur nöjda dom blir av resultatet. Idag hade jag en tjej som just nu är praktikant på waynes coffee på en makeup-rådgivning. Då sminkar man och förklarar vad man gör och tipsar om sånt som man tycker skulle passa kunden. Therese som den här tjejen heter ska på fest på kvällen så då fick jag lägga lite mer makeup än vanligt! Det är alltid kul! Här är efter bild. ( tagen med iphone)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0