Helgtrevligt..

Så himla felstavat det blir med min iphone. Jag har accepterat läget med att jag inte kan den än.
Lördagen vart inte som tänkt men inte otrevlig för det. Jag glömde helt bort att ta en massa roliga bilder men här är en på "frallan" som han kallades och en bild på snyggaste Tove.
Igår fick jag helt klart en bättre upåpfattning av Munken dessutom. De hade ingen hårdrock! Jag kunde faktiskt sitta och njuta av min drink som tyvärr inte var helt klockren. Men det var nice ändå.
Söndag eftermiddag var det ett besök till Golden Bangkok och inte Golfen bangkok som jag så fint uttryckt det med min iphone. Käkade buffé med Fredrik <3 Robin och August.

Ja. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0